Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

pop up album

Ja, nu är det såhär att det här också är en bloggpartyutmaning ;) Inne på denna blogg http://karrosskrapbookinghorna.blogspot.com/
Man skulle göra ett kort eller en lo i annorlunda form, och jag vet inte riktigt om det här ligger under kort eller lo. Det är ju en lite blandning av allt möjligt.

Jag har iallafall gjort ett "album" om pappas syrras bröllop som dom ska få nån gång :)

Såhär är den stängd


Öppen box
Jag har suddat ut bilden över ansiktena och namnen


Också är det ju tre sidor med bilder på alla. Här är bara en exempelsida där jag har öppnat den nedersta sidan ett snäpp. Jag valde att inte dekorera just det fotot nånting för att jag tycker att det inte behövdes :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så läckert! Verkligen ett spännande album/kort!

2009-09-20 @ 18:55:51
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/
Postat av: Cornelia

Jättefint! Små album som det här är ju såååå kul att göra! För att inte tala om hur kul det måste vara att FÅ ett sånt album! Tjusigt!

2009-09-20 @ 19:10:51
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Karro

Tusen tack för ditt bidrag. Det var verkligen en jättefin tolkning på min utmaning.

Blev nästan sugen på att göra en egen om mitt bröllop :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0