Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

3 AV 100

Ja nu är det så att scraplagret har en tävling på deras blogg som jag såklart fick lov att hänga på nu när det är så att jag ska göra 100 alster innan jag shoppar nästa gång ;) (läs inlägget under)

Iallafall så skulle man göra tre kort med samma skiss. Och jag kände att korten nog skulle se likadana ut allihopa eftersom att jag använda samma skiss, men detta ville jag ju inte så att jag tänkte för mig själv "nä då kör jag på helt tre olika stilar, då kan de ju inte bli samma kort"


lite tuffare stil! riktigt svårt att göra enligt mig :o


Jättemånga färger, ganska crazy! Jag valde papperet och sedan öste
jag bara på med massa snören och sen stämpeln ovanpå det.


Väldigt "gulligull" stil på det här kortet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga kort du har gjort. Och extra skoj att det är sån skillnad mellan dem i stilarna. :)

2010-09-08 @ 21:35:07
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0