Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

EXTREMT ENKEL LO

Ja som ni ser så har jag gjrot en lo med inte mycket saker på alls, men det kändes som att det räckte. Jag ville inte sätta dit något mer.

Iallafall så har jag gjort detta bidrag till http://pojjos.blogg.se/2010/august/tavling-challange.html#comment tävling där man skulle inspireras av en bild.
Och jag inspirerades på det sättet att det var en massa olika saker i en fyrkant.
Och då skar jag upp ett foto i en massa bitar, men jag placerade dem en liten bit utanför fyrkanten istället.
Kanske långsökt, men nu blev det så :) haha



Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

ler jag förstår precis din tolkning ler Det blev jätte bra

Tusen tack för du är med och tävlar ler

2010-09-04 @ 21:05:04
URL: http://pojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0