Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

tre nya kort..

Ja nu har jag tagit mig tid och gjort tre nya kort.

Det första är ett tackkort som jag ska skicka till en dam som jag och min syrra fick födelsedags presenter av.




Oxå ett höstkort jag har gjort till månadstävlingen på kort i fokus.



Ja å sist, ett enkelt julkort :p
detta är till skisstävlingen inne på http://papertakeweekly.blogspot.com/ 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättefina kort! Gillar också dina LO-er om skolan här nedan. Betyg är så läcker med bakgrunden och det sydda och allting.

Nolaskolan är underbar med journalingen, du kommer att ha glädje av den senare i livet, när du kan minnas tillbaka hur det kändes att vara 16...



Lycka till med plugget!!! Och allt annat! Kram!

2009-08-18 @ 07:30:04
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Anonym

Hej!

Superfina kort! Tusen tack också för dina snälla ord på min blogg. Vi kom hem ifrån Chicago i söndags - så jag har inte haft möjlighet att hoppa runt till alla duktiga kortmakare. Må så gott! Anki

2009-08-19 @ 20:29:12
Postat av: Miss E

Underbara och fina kort!

Kram

2009-08-20 @ 16:20:02
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0