Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

två vanliga kort

Ja här kommer det två stycken jag gjort bara för att göra, bara för att jag tycker att det är så avkopplande att scrappa :)
Jag har till och med gjort ett killkort i grönt! :o killkort gör jag bara ibland, och i grönt brukar jag typ aldrig scrappa, så det är ju lite skojj :p
Ni får gärna lämna en liten kommentar om ni vill.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Två jättefina kort. Det grönprickiga pappret gillad jag verkligen.

Kram /Hanna

2009-08-03 @ 12:39:10
URL: http://hannascreativecorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0