Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

två babykort

Ja, sen jag började scrappa igen så har jag också hunnit att göra två stycken babykort ett till en pojke och ett till en flicka.
På dom här korten har jag använt örhängen. För att varken jag, mamma eller min syster kan ha örhängen och genom åren så har man ju fått örhängen som man aldrig använt så nu tog jag allihopa och stoppade dom i min scraphörna och här har jag använt ett på varje kort :)




Kommentarer
Postat av: Anneth

Urgulliga, vad duktig du är!!!

2009-07-28 @ 13:17:20
URL: http://lillnettan.bloggsida.se
Postat av: Cornelia

Såna söööööta kort!!! Och du... tack för kommentar hos mej!

2009-07-29 @ 13:38:13
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0