Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

massa grejjs på min lo

Ja nu har jag gjort en lo som inte är så mycket min stil egentligen :P jag har upptäckt att min stil är med mer att klada med akrylfärg och sy ;) men iallafall nu har jag gjort en lo med mönsterpapper och fler kommer det nog bli :)
Den är till utmaningen på http://liloscrap.blogspot.com/ man skulle använda hennes favoriter som är

  • mönstrade papper-dom syns väl antar jag ;)
  • lager på lager-det tycker iallafall att jag har
  • ruggade kanter-har jag 
  • maskinsöm-finns till vänster om fotot, rak rad mest bara för att det måste vara med 
  • broderat-brevid maskinsömmen ännu mer till vänster, en lite skev swirl
  • små detaljer-tycker iallafall att jag har det, t.ex blomman längst till höger, har en sticker i sig och sen på stickern har jag satt fast bling, har lite akryldroppar här och var och lite såna där småsaker 
  • häftklamrar-syns antar jag
  • blommor-syyyyns 
  • tags-bakom blommorna till vänster
  • crackle paint (eller annan färg)-på den där beiga saken som sitter längstupp till vänster på den vita blomman. Klippte ut ett hjärta av nån genomskinlig plats jag hittat och sen målade jag den med akrylfärg, men sen när jag stoppade undan den så syns det inte att det är ett hjärta, men de gör ingenting ;) 
  • På ramen runt fotot har jag skrivit "det finns ingenting bättre än att skratta" för att jag bara ääälskar att skratta! jag skrattar JÄMNT!



     


    Kommentarer
    Postat av: Lilo

    Jättesnyggt! Jag gillar allt du har med. Och ditt foto är fint! Skratta är något jag är otroligt bra på också. =)

    2009-09-22 @ 08:37:03
    URL: http://liloscrap.blogspot.com
    Postat av: CillaT

    Jättefin, snygga färger och härligt foto!

    2009-09-29 @ 21:21:51
    URL: http://cillasinsida.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Du heter?:
    Komma ihåg dig tills nästa besök?

    Din e-postadress: (publiceras ej)

    URL/Din blogg:

    Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

    Trackback
    RSS 2.0