Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

tändstiksask, vas och "sparbössa"

ja i mitt förra inlägg glömde jag ju bort att jag har altrat lite också.

 
Det första, som är en "vas" är till bloggparty tävlingen där man skulle altra något nyttigt inne på http://isabellspyssel.blogspot.com/2009/08/bloggparty-318-410.html Det är från början en plastflaska som vi har haft saft i typ, men jag har fixat till den lite och ska ha den som en vas, så att jag ska bara ta och köpa en fin blomma och stoppa där i också så är det greaat! den ska sedan få tillbringa sina dagar i mitt fönster :)



Det andra jag har gjort är en "sparbössa" där jag ska lägga i lappar (på lapparna ska det stå när jag haft simträning och hur mycket pengar jag har fått) för att jag har precis nu för två veckor sedan börjat träna små söta ungar i simning :)



Och det sista är bara en enkel tändstiksask jag har gjort.




Kommentarer
Postat av: Isabell

Vad fin flaskan blev!!! Blir säkert jättesnyggt i ditt fönster!!!

2009-10-02 @ 18:37:54
URL: http://isabellspyssel.blogspot.com
Postat av: Nina

Så fina saker du gjort! :D

2009-10-02 @ 22:07:35
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0