Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

INGET SCRAPSUG

Ja, jag har kommit in i en scraptorka.. verkligen! Jag har ingen inspiration och göra nånting.. och synd är väl det för att jag har en massa foton jag vill scrappa och en massa kort och göra.. men jag försöker att börja skapa, men det slutar jämnt att jag går därifrån utan att ha gjort nånting förutom att kolla på sakerna :(

Men här är iallafall ett kort som jag gjorde till www.skogstokiga.blogspot.com för ett tag sen.
Det är ett mappkort och i så ligger lappar med saker jag kan göra åt mamma och pappa (perfekt alla hjärtans dags present! men man kan ju skriva lite annorlunda grejjer på lapparna om de ska till ens älskling)



Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det var ju jätte fint kort du hade gjort :) Jag vet hur de kan kännas jag hade en scraplucka mitt i allt för ca 2 månader sedan men nu har ja kommit in igen :D Kika runt bland bloggar och kika på nytt...

Hoppas du kommer ut från den luckan..



Kramar @-->---

2010-01-27 @ 08:13:18
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej tjejen!

Jag tycker att mappkortet var en superbra idé.

Det där med scraptorka är nog ganska vanligt. Man får nästan panik när man ser vad andra skapar. Sedan kommer man in i perioder när man scrappar på högvarv.



Ha det så jättebäst

Skogstokiga kramar

Petra

2010-01-27 @ 14:48:13
URL: http://skogstokiga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0