Om ni tycker att bilderna är för stora att kolla på är ett tips att hålla in ctrl knappen och trycka på minustecknet. Då blir hela allting mindre. När ni sedan ska göra det större igen trycker ni bara på ctrl och plustecknet istället.

SCRAPPAT MASSA

Ja jag har scrappat massor nu i helgen. Jag har gjort fem alster! det är iallafall mycket för mig. Haha
och sedan har jag även börjat med två layouter, men jag är så seg på att scrappa dom så att dom brukar ligga framme typ två veckor innan jag är klar med dom. Men igår gjorde jag en layout på en enda dag :o

Men lägger upp dom eftersom, så att det inte blir massa uppladdning och sen ingenting.

Här är iallafalll ett kort som jag har gjort till bloggen http://100procentnorr.blogspot.com/
Man skulle ha tre färger med också följa en skiss. Sista dagen är idag, så att jag var väl sist att skicka in som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Komma ihåg dig tills nästa besök?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Skriv vad du tycker om det du finner på min sida:

Trackback
RSS 2.0